hu
/
en
hu
/
en
Az Art Force Design

Szakterületeink:
- márkaépítés, márkakommunikáció
- termékarculat-, csomagolástervezés
- márkalogó, céglogó tervezés
- márkaarculat, cégarculat, arculati kézikönyv tervezése
- webdesign, webfejlesztés, reszponzív kialakítás
- online és offline kommunikációs stratégia tervezése, kutatás, tanácsadás
- kiadványtervezés
- eladáshelyi kommunikáció, POS anyagok tervezése
- információs rendszerek tervezése

Néhányak azok közül, akik megtiszteltek minket bizalmukkal:
Béres, Bionectar, Biró Team, Cerbona, Ceres Sütő, Coop, DélHús, Foody,

Forest papír, Khell Food, Metro, MOL, Nestlé, Nyírfacukor, OMV,

Pannontej, Pick, Raciolla, Restaurant Lou Lou, Richter, Surtreat, Tolle,
Turbo Diéta, Reál, Kwizda Agro, Kulcs Patikák... 

Az Art Force Design

Szakterületeink:
- márkaépítés, márkakommunikáció
- termékarculat-, csomagolástervezés
- márkalogó, céglogó tervezés
- márkaarculat, cégarculat, arculati kézikönyv tervezése
- webdesign, webfejlesztés, reszponzív kialakítás
- online és offline kommunikációs stratégia tervezése, kutatás, tanácsadás
- kiadványtervezés
- eladáshelyi kommunikáció, POS anyagok tervezése
- információs rendszerek tervezése

Néhányak azok közül, akik megtiszteltek minket bizalmukkal:
Béres, Bionectar, Biró Team, Cerbona, Ceres Sütő, Coop, DélHús, Foody,

Forest papír, Khell Food, Metro, MOL, Nestlé, Nyírfacukor, OMV,

Pannontej, Pick, Raciolla, Restaurant Lou Lou, Richter, Surtreat, Tolle,
Turbo Diéta, Reál, Kwizda Agro, Kulcs Patikák... 

A tejipartól a chipsekig

Cégünk komoly tapasztalattal rendelkezik az élelmiszeripari kommunikáció területén, ezen belül is a termékarculatok és csomagolások tervezése számít szakterületünknek. Számos hazai és nemzetközi díj büszke birtokosaként örömmel vállaljuk élelmiszeripari márkák komplex vizuális koncepciójának kialakítását.
Ismerjük „a néma eladó” erejét, a fogyasztói csoportok személyre szabott igényeit és hogy ez mennyire fontos szerepet játszik az eladás helyén történő döntésekben. Tudjuk, hogy az esztétikum önmagában kevés. Elengedhetetlen, hogy márkaképben gondolkozva és komplex stratégia mentén tervezzük meg egy-egy termék arculatát.

 

Márkák, melyek sikerére büszkék vagyunk:
Bionectar mézek, Ceres Sütő pékipari termékcsaládok, Délhús felvágottak, Foody Chips termékcsalád, Herbária, Khell Food szendvicsek, Karaván sajtcsalád, Nyírfacukor márkatermékek, Pannonfarm Pannonia sajtcsalád, Raciolla müzlicsalád, Tolle termékcsaládok, Turbó Diéta...

A bortól a pálinkáig

A borok és az alkoholos italok kommunikációja speciális terület az FMCG kategórián belül. Az itt megfogalmazott üzenet összetettebb, mint más élelmiszeripari termékek esetében. Minden ilyen munka kihívás, és mi szívesen vállaljuk a kihívásokat, mert az ilyen feladatok megoldásában mutatkozhat meg igazán kreatív tervezői véna. Egy ital megjelenése olyan kreatív felület, mely művészi színvonalú tervezési hozzáállást igényel. A piac és márka viszonyának alapos megismerése után kezdünk hozzá a munkához.

 

Örömünkre szolgál, hogy számos italcsalád sikerének lehettünk aktív részesei:

Dániel Pince, Gradowski Pince, Németh Pince, Tokaj Kereskedőház, Ital Magyarország, Spiritus Primus, Matias Pincészet, Szilassy Pince...

 

 

A saját márkás termékek világa

A csomagolások vizuális kommunikációján belül speciális terület a saját márkás termékek világa. Cégünk több évtizedes tapaszatalattal rendelkezik ezen a területen. Büszkék vagyunk, hogy hazai és multinacionális cégek Privat Label termékcsaládjainak tervezéséért és nyomdai előkészítéséért is mi felelünk.

 

Elengedhetetlen ezen a területen a versenyképes árképzés, kollégáink felkészültsége és piaci tapasztalata. Fontos feltételek ezek, mert ezen a területen extra rövid átfutással és nagy mennyiségben kell eljuttatni egy-egy termék csomagolását a tervezéstől a nyomdai kivitelezésig.

 

Bizalmukkal megtiszteltek bennünket:

Coop, Metro, Reál

 

 

Gyógyteától a vitaminokig

A gyógyszeripari vagy gyógyhatású készítmények vizuális kommunikációja érzékeny és izgalmas terület. A fogyasztói bizalom itt más értelmet kap,
mint az FMCG más területein. Az egészség üzenetét kell érthetően és szuggesztív módon megfogalmazni.

Az elmúlt három évtizedben több, egészséggel foglalkozó cég kommunikációja és termékarculata készült az Art Force-nál.
Béres, Herbária, EVM, Richter, KULCS Patikák...

Logótól a márkaarculatig

A bemutatkozás fontos. A nevünk megadásával kezdődik minden kapcsolat. Akit megismerünk és megszeretünk, annak neve mindig pozitív érzéseket fog kiváltani bennünk. Egy cég, egy márka vagy egy szolgáltatás neve kétféleképpen rögzülhet pozitívan: hangzás és látvány révén. Mi a látványért felelünk. Szenvedélyünk egy jól működő logó vagy márkajel megalkotása. Szeretjük ezt a munkát, mert egy vizuális objektumban ötvöződik a tervező kreativitása, formaérzéke és jelalkotási készsége.

De önmagában ez nem elég. A logó csak egy megfelelő arculat koronájaként tud igazán működőképessé és sikeressé válni. Így válhat teljessé egy márkakép, csak így teremthet pozitív és maradandó kapcsolatot fogyasztóival.


Néhány a nálunk megszületett arculatokból: Balatoni Bob, Béta-Fa, Biró Team, Cerbona, Ceres Sütő, DélHús, Humed International, Human Health, InnoWaste, Makó város, Matias Borászat, Németh and Németh, Pr Agent, Restaurant Lou Lou, Spiritus Primus, Tektonika HV, Torony Tó...

Webdesigntól a Facebook promócióig

Az online kommunikáció térnyerése egyre gyorsul. Nem kérdés, hogy a jövő a digitális kommunikációé. Honlap nélkül egy vállakozás vagy márka megtalálhatatlan lesz. A sikeresen működő weboldal integrálódik az adott arculatba és egyedi megoldásokkal tűnik ki a tömegből.

 

De a színvonalas webdesign online kommunikáció nélkül eltűnik a cybertérben, mint könnyek az esőben. Megkeressük azokat a csatornákat, melyeken keresztül márkájának vagy szolgáltatásának üzenete hatékonyan elér fogyasztóihoz, legyen az klasszikus online kampány vagy a közösségi médiák lehetőségei.

Ceres Sütő, Louis Galéria, Németh & Németh, Surtreat, DBM…

A tejipartól a chipsekig

Cégünk komoly tapasztalattal rendelkezik az élelmiszeripari kommunikáció területén, ezen belül is a termékarculatok és csomagolások tervezése számít szakterületünknek. Számos hazai és nemzetközi díj büszke birtokosaként örömmel vállaljuk élelmiszeripari márkák komplex vizuális koncepciójának kialakítását.
Ismerjük „a néma eladó” erejét, a fogyasztói csoportok személyre szabott igényeit és hogy ez mennyire fontos szerepet játszik az eladás helyén történő döntésekben. Tudjuk, hogy az esztétikum önmagában kevés. Elengedhetetlen, hogy márkaképben gondolkozva és komplex stratégia mentén tervezzük meg egy-egy termék arculatát.

 

Márkák, melyek sikerére büszkék vagyunk:
Bionectar mézek, Ceres Sütő pékipari termékcsaládok, Délhús felvágottak, Foody Chips termékcsalád, Herbária, Khell Food szendvicsek, Karaván sajtcsalád, Nyírfacukor márkatermékek, Pannonfarm Pannonia sajtcsalád, Raciolla müzlicsalád, Tolle termékcsaládok, Turbó Diéta...

A bortól a pálinkáig

A borok és az alkoholos italok kommunikációja speciális terület az FMCG kategórián belül. Az itt megfogalmazott üzenet összetettebb, mint más élelmiszeripari termékek esetében. Minden ilyen munka kihívás, és mi szívesen vállaljuk a kihívásokat, mert az ilyen feladatok megoldásában mutatkozhat meg igazán kreatív tervezői véna. Egy ital megjelenése olyan kreatív felület, mely művészi színvonalú tervezési hozzáállást igényel. A piac és márka viszonyának alapos megismerése után kezdünk hozzá a munkához.

 

Örömünkre szolgál, hogy számos italcsalád sikerének lehettünk aktív részesei:

Dániel Pince, Gradowski Pince, Németh Pince, Tokaj Kereskedőház, Ital Magyarország, Spiritus Primus, Matias Pincészet, Szilassy Pince...

 

 

A saját márkás termékek világa

A csomagolások vizuális kommunikációján belül speciális terület a saját márkás termékek világa. Cégünk több évtizedes tapaszatalattal rendelkezik ezen a területen. Büszkék vagyunk, hogy hazai és multinacionális cégek Privat Label termékcsaládjainak tervezéséért és nyomdai előkészítéséért is mi felelünk.

 

Elengedhetetlen ezen a területen a versenyképes árképzés, kollégáink felkészültsége és piaci tapasztalata. Fontos feltételek ezek, mert ezen a területen extra rövid átfutással és nagy mennyiségben kell eljuttatni egy-egy termék csomagolását a tervezéstől a nyomdai kivitelezésig.

 

Bizalmukkal megtiszteltek bennünket:

Coop, Metro, Reál

 

 

Gyógyteától a vitaminokig

A gyógyszeripari vagy gyógyhatású készítmények vizuális kommunikációja érzékeny és izgalmas terület. A fogyasztói bizalom itt más értelmet kap,
mint az FMCG más területein. Az egészség üzenetét kell érthetően és szuggesztív módon megfogalmazni.

Az elmúlt három évtizedben több, egészséggel foglalkozó cég kommunikációja és termékarculata készült az Art Force-nál.
Béres, Herbária, EVM, Richter, KULCS Patikák...

Logótól a márkaarculatig

A bemutatkozás fontos. A nevünk megadásával kezdődik minden kapcsolat. Akit megismerünk és megszeretünk, annak neve mindig pozitív érzéseket fog kiváltani bennünk. Egy cég, egy márka vagy egy szolgáltatás neve kétféleképpen rögzülhet pozitívan: hangzás és látvány révén. Mi a látványért felelünk. Szenvedélyünk egy jól működő logó vagy márkajel megalkotása. Szeretjük ezt a munkát, mert egy vizuális objektumban ötvöződik a tervező kreativitása, formaérzéke és jelalkotási készsége.

De önmagában ez nem elég. A logó csak egy megfelelő arculat koronájaként tud igazán működőképessé és sikeressé válni. Így válhat teljessé egy márkakép, csak így teremthet pozitív és maradandó kapcsolatot fogyasztóival.


Néhány a nálunk megszületett arculatokból: Balatoni Bob, Béta-Fa, Biró Team, Cerbona, Ceres Sütő, DélHús, Humed International, Human Health, InnoWaste, Makó város, Matias Borászat, Németh and Németh, Pr Agent, Restaurant Lou Lou, Spiritus Primus, Tektonika HV, Torony Tó...

Webdesigntól a Facebook promócióig

Az online kommunikáció térnyerése egyre gyorsul. Nem kérdés, hogy a jövő a digitális kommunikációé. Honlap nélkül egy vállakozás vagy márka megtalálhatatlan lesz. A sikeresen működő weboldal integrálódik az adott arculatba és egyedi megoldásokkal tűnik ki a tömegből.

 

De a színvonalas webdesign online kommunikáció nélkül eltűnik a cybertérben, mint könnyek az esőben. Megkeressük azokat a csatornákat, melyeken keresztül márkájának vagy szolgáltatásának üzenete hatékonyan elér fogyasztóihoz, legyen az klasszikus online kampány vagy a közösségi médiák lehetőségei.

Ceres Sütő, Louis Galéria, Németh & Németh, Surtreat, DBM…

Csomagolástervezés

Ismerjük „a néma eladó” erejét, a fogyasztói csoportok személyre szabott igényeit, és hogy ez mennyire fontos szerepet játszik az eladás helyén történő döntésekben. Tudjuk, hogy az esztétikum önmagában kevés. Elengedhetetlen, hogy márkaképben gondolkozva és komplex stratégia mentén tervezzük meg egy-egy termék arculatát.

Arculattervezés

A bemutatkozás fontos. A nevünk megadásával kezdődik minden kapcsolat. Akit megismerünk és megszeretünk annak neve mindig pozitív érzéseket fog kiváltani bennünk. Egy cég, egy márka vagy egy szolgáltatás neve kétféleképpen rögzülhet pozitívan: hangzás és látvány révén. Mi a látványért felelünk. Szenvedélyünk egy jól működő logó vagy márkajel megalkotása. Szeretjük ezt a munkát mert egy vizuális objektumban ötvöződik a tervező kreativitása, formaérzéke és jelalkotási készsége.
Kiadványtervezés
Az offline felületek között preferált helyet foglalnak el a cég-, márka- vagy termékismertető kiadványok. Ezek a felületek egyedi módon képesek közvetíteni az adott márka, termék vagy szolgáltatás üzenetét. A grafikai minőséget látványos nyomdai kivitelezéssel tudjuk igazán vonzóvá tenni.
Webdesign
Az online kommunikáció térnyerése egyre gyorsul. Nem kérdés, hogy a jövő a digitális kommunikációé. Honlap nélkül egy vállakozás vagy márka megtalálhatatlan lesz. A sikeresen működő weboldal integrálódik az adott arculatba és egyedi megoldásokkal tűnik ki a tömegből. De a színvonalas webdesign online kommunikáció nélkül eltűnik a cybertérben, mint könnyek az esőben. Megkeressük azokat a csatornákat melyeken keresztül márkájának vagy szolgáltatásának üzenete hatékonyan elér fogyasztóihoz legyen az klasszikus online kampány vagy a közösségi médiák lehetőségei.
Kommunikáció

promóciók, 3D illusztrációk, fotóillusztrációk

Art Force Design és Kommunikációs Kft.
Cím:
1149 Budapest, Róna utca 115/a. 63-as kapucsengő

Telefon:
06-30 257 3211, 06-1793 0804

E-mail:
z_halasi@artforce.hu, info@artforce.hu